Сучасне торгове обладнання дає змогу оптимізувати та автоматизувати процес торгівлі. Воно дозволяє забезпечити ефективність роботи персоналу та підвищити якість обслуговування клієнтів.
Асортимент торгового обладнання від Comtrade
Новітні технології дали змогу покращити багато галузей діяльності, в тому числі сферу торгівлі. Торговельне обладнання включає в себе багато категорій приладів різного призначення.
Основні види електронного торгового устаткування, які використовуються найчастіше — це:
- сканери та принтери штрихкодів;
- мобільні та промислові комп’ютери;
- POS-термінали.
Сканери призначені для миттєвого зчитування штрихкодів. Вони бувають стаціонарні та мобільні. У більшості моделей передбачена можливість інтеграції з різними обліковими системами.
Важливим напрямом діяльності торгових установ є друк штрихкодів та етикеток. Вони дають змогу швидко маркувати товари. Також затребуваною категорією обладнання є принтери чеків та карток.
Основною функцією мобільних промислових комп’ютерів є збір та обробка інформації у режимі реального часу. Вони автоматично передають дані до серверів. Це дозволяє швидко здійснювати інвентаризацію та облік товарів на складах та у торгових центрах.
POS-термінали — це електронні девайси для опрацювання безготівкових платежів. З допомогою цих пристроїв здійснюється оплата картками та мобільними телефонами за технологією безконтактних платежів (NFS). Це багатофункціональне обладнання дає змогу створювати різні форми звітності та вести статистичний аналіз.

Додаткове устаткування
Крім приладів для обліку та продажу продукції у торгових закладах, бізнес-центрах, банках та установах сфери обслуговування використовують різне обладнання для контролю за роботою персоналу та забезпечення комфортних умов праці. До нього, зокрема, відноситься:
- кліматична техніка;
- системи виклику персоналу;
- засоби пожежної безпеки;
- детектори температури.
Системи виклику персоналу широко використовуються у багатьох закладах, в яких важливо забезпечити швидку та надійну комунікацію між співробітниками або клієнтами та працівниками. Вони встановлюються у ресторанах, готелях, торгово-розважальних центрах, клініках, цехах підприємств.
Основною функцією системи є швидкий виклик потрібного співробітника. Для цього достатньо натиснути відповідну кнопку. У багатьох системах виклику персоналу є можливість відстежити як швидко працівник відреагував на виклик. Таким чином вдається покращити сервіс та оптимізувати надання послуг клієнтам.
Широкий асортимент основного та допоміжного торгового обладнання від компанії Comtrade дає змогу підібрати всі необхідні пристрої з можливістю їх інтеграції в єдину систему.